1/ چه روغنی برای سرخ کردن مناسب است؟

ما مناسبترین روغنها را برای سرخ کردن در دسته بندی ویژه روغنهای خوراکی قرار داده ایم. شما می‌توانید با کلید بر روی این لینک از انواع مختلف روغنها جهت سرخ کردن دیدن کنید. بهترین روغن برای سرخ کردن روغنی است که نقطه دود بالاتری داشته و در برابر حرارت مقاومت بیشتری داشته باشد. روغن هرچه تازه تر باشد در برابر حرارت دیرتر اکسید می‌شود.

2/ روغنهای مشترک برای سرخ کردن و پخت و پز کدام است؟

روغنهایی که هم برای سرخ کردن مناسب باشند و هم برای پخت و پز و سالاد، مثل روغن ارده کنجد، روغن نارگیل، روغن بادام زمینی، روغن زیتون، و روغن هسته انگور هستند.

3/ روغن بدون بو هم دارید؟

روغنهای مشکات، تماماً خالص هستند. حتی ما برای حفظ کیفیت و خاصیت اصلی دانه‌ها، از فیلترینگ روغنها هم تا حد امکان پرهیز کرده‌ایم. به همین خاطر شما عطر و طعم واقعی دانه ها را روغن های مشکات احساس می‌کنید. اما روغن های بدون بو، به علت تصفیه شیمیایی، خواص بسیاری را از دست می‌دهند. ما به شما توصیه می‌کنیم با انتخاب روغن‌های اصیل، به تدریج ذائقه خانواده خود را تغییر دهید تا از نعمت سلامت همیشه بهرمند بمانید.

4/ سفارش من چند روز دیگه به دستم می‌رسه؟

اگر در شهر قم هستید، بدون معطلی سفارش شما نهایت تا یک روزه دیگر، به دست شما خواهد رسید. ما برای همشهریان عزیز، حتی روزهای تعطیل هم ارسال را انجام می‌دهیم.

برای عزیزان مشکاتی دیگر، در سایر شهرهای ایران عزیز، با خدمات پست به صورت پیشتاز، نهایتا تا 5 روز کاری برای دورترین نقاط ایران، پس از ثبت سفارش، محصول خود را دریافت خواهید کرد.

5/ از چه دانه هایی برای روغنگیری استفاده می‌کنید؟

ما همواره در تلاش بوده ایم بهترین و سالمترین دانه های ایرانی را برای روغنگیری فراهم کنیم. کلزا، آفتابگردان، کنجد، ارده، زیتون و بادام زمینی روغنهایی هستند که به صورت کامل، از مزارع ایرانی برداشت شده اند.

اما سایر روغن ها، مثل نارگیل یا هسته کدو مشابه ایرانی نداشته یا کیفیت محصول خارجی آن بهتر می‌باشد.